Troba bé la negativa d'algunes entitats a no pujar les banderes de les Comparses al balcó de l'Ajuntament en protesta per la situació del país?

Comentaris: 24

No (63.44%)
Sí (36.56%)

COMENTARIS

DEMOCRACIA
Anònim, 14/02/2018 a les 12:53
+0
-0
Tot el meu respecte a les opinions i actituds democràtiques i, mes, si és per denunciar actuacions autoritàries/opressores/partidistes a un poble honest.
Igualtat
Anònim, 09/02/2018 a les 12:12
+5
-1
La gent que diu, que no s'ha de barrejar política i carnaval, i que s'han de respectar a tothom.
Que pasaria si, algu puges al balco amb una bandera española?
Absurd
Pau, 05/02/2018 a les 14:48
+3
-3
És totalment absurd demanar llibertat quan les entitats han decidit democràticament entre els seus socis no pujar la bandera a l'Ajuntament. Quina llibertat demaneu des de fora? Que es faci el que vosaltres voleu? En una entitat de la que no formeu part? Com s'ha comentat cadascú és lliure de participar o no a la Comparsa i de fer-ho en una o una altra entitat.

I dir que no es barregi Carnaval de Vilanova i política... en quin Carnaval heu participat fins ara? Al de Sitges?
Per carnaval tot si val !!!!!
Enric Martín, 02/02/2018 a les 12:48
+2
-6
Banderes a l'Ajuntament i llaços grocs per tot arreu !!!!!. El Carnaval també és política, o és que alguns no se'n recorden ja?, o és que únicament els feixistes, d'abans o d'ara, en poden fer política del Carnaval?
Visca el carnaval, Visca Vilanova i la Geltrú
Que cada uno haga lo que le salga del prepucio
Xavi, 01/02/2018 a les 12:34
+37
-0
No entiendo que la gente diga que no se mezcle el carnaval con política cuando el sermon siempre se ha caracterizado por ser satírico, poniendo encima de la mesa temas de toda clase, políticos incluidos. ¿No será que llegáis tan pasados de vueltas que no os hayáis dado cuenta de lo que pasa a vuestro alrededor?

Por otro lado, el tema de no subir fue planteado por la FAC con el fin de ganar tiempo para poder incluir más guerras debido al incremento del número de banderas que se ha ido produciendo durante los últimos años. La policía declinó la propuesta por temas de seguridad. Fue entonces cuando la Unió publicó el comunicado (incluyendo tmb otras razones propias) para facilitar la labor de la FAC que, no se os vaya a olvidar, hace un trabajo desinteresado y a favor de la cultura vilanovina.

Si el Carnaval es de todos no se puede obligar a subir o a no subir. Cada asociación es libre de tomar la decisión que crea oportuna y debe ser respetada.

Pero eso, aunque todo acabe con nuestra "guerra" (dulce) solo espero que nos abracemos mas y follemos mucho, pero eso si, consentido eh!!

Visca el millor carnaval del mon!
Política barrejada
Anònim, 31/01/2018 a les 20:37
+7
-0
no barregem política? No fotem, fa anys i panys que al balcó hi ha polítics convidats de la corda dels que governen l'ajuntament
I ara dieu que no s'ha de barrejar amb el carnaval? Què passa amb l'arrivo, el sermó, els coros, l'enterro de la sardina? No fotem home, posar-se amb la política i els polítics és inherent al Carnaval

Sóc comparser
Anònim, 31/01/2018 a les 19:09
+10
-8
Com a comparser vull la meva bandera al balcó. Si no volen pujar banderes que suspenguin el carnaval sencer.
La festa és de tots/es
Josep, 30/01/2018 a les 22:16
+9
-6
No polititzem la festa, deixem de fer el buit a la gent per la seva condició política, deixem-nos de discriminació, no a la repressió que paradoxalment defensa la llibertat, no al pensament únic, sí a la pluralitat, no a la xenofòbia per ser d'un partit o d'un altre. Visca la gent!
Jordis
Anònim, 30/01/2018 a les 20:26
+9
-2
Sabeu que l’any passat hi havien els dos Jordis al balcó de l’ajuntament el dia de les comparses? Em sembla totalment lògic i respectable que no vulguin pujar. Els qui diuen que no es pot barrejar festa y política no entenen que allà on hi ha entitats hi ha ideari, per tant, posicionament...
Visca el Carnaval
Gerard, 30/01/2018 a les 18:28
+22
-35
El Carnaval de Vilanova sempre ha estat una festa reivindicativa i crítica amb la situació social i política.
Per tant, no voler compartir balcó amb repressors és del tot lògic. Per sort, la plaça serà sempre nostra. També la nostra dignitat.
Les comparses són de tothom
Anònim, 30/01/2018 a les 18:02
+35
-15
Són com nens. No entenen que aquesta apropiació de l'espai públic, de les festes populars i de tot això que tenim en comú és pròpia d'un règim totalitari, no d'un país democràtic. No entenen que el que necessitem ara és més tolerància i respecte i menys confrontació. Si segueixen així acabarem malament, molt malament.
Prou
Anònim, 30/01/2018 a les 17:42
+40
-11
Deixeu les banderes en pau i quedeu-vos a casa amb el vostre dol si no voleu sortir a gaudir de la festa. Feu ús de la vostra llibertat i deixeu-nos als altres fer ús de la nostra. Això és el que tant demaneu, no??
Prou!
Anònim 2, 30/01/2018 a les 15:34
+49
-11
Prou polititzar les Festes Populars per utilitzar-les en sentir i benefici partidista. Això no és llibertat d'expressió sinó manipulació de la mateixa. Així de senzill, així de clar
LA FESTA ÉS DE TOTS.
si a las comparses per a tots
cristina, 30/01/2018 a les 12:13
+27
-0
Visca la democracia
quin fastic
Anònim, 30/01/2018 a les 12:06
+33
-8
No podrem fer cap festa mai mes sense posa la politica pel mitg
Lacitos fuera
Antonio, 30/01/2018 a les 11:46
+40
-12
Mezclar fútbol con política, arte, incluso fiestas populares no sólo es sectario si no que anima a no participar
Rigor?
Anònim, 30/01/2018 a les 09:17
+11
-0
I en totes les informacions que aneu publicant al Diari perquè no parleu que la primera part de la protesta, i el seu origen, va ser la negativa de l'Ajuntament a la proposta de modificació de la FAC sobre la forma en que s'entreguen les llaçades per tal de millorar el funcionament de les comparses. De fet, el tema que es va debatre durant diferents assamblees va ser aquest, fins que en l'últim moment La Unió va incloure el tema polític...

Només es parla del tema política i s'obvia l'altra part de la protesta, entenc que té més morbillu... però i el rigor periodístic??
Banderes al balco no
Anònim, 30/01/2018 a les 07:00
+11
-44
No volem compartir res amb els partidaris del 155, es un moment de cel.lebracio per els comprases.
La festa barrejada amb politica
Anònim, 29/01/2018 a les 22:39
+47
-10
Ja trobo increible que una festa tradicional de Vilanova l'hem de barrejar amb la situació política, és vergonyós. Senyors i senyores la majoria dels Vilanovins i vilanovines no estan d'acord amb la independència obrin el ulls d'una vegada.
Festas
Anònim, 29/01/2018 a les 20:26
+31
-10
No trobo be,que es mescli las festas en la política
Jo sóc catalana pero ante tot social española
I tant!!!!!!
Anònim, 29/01/2018 a les 20:04
+12
-32
Estic a favor de que la gent pugui triar i decidir què vol. Això es diu democràcia.
Si seguim com siempre, mai canviarem res. És un moment força visible per a expressar el nostre malestar.
Llibertat!
Anònim, 29/01/2018 a les 20:01
+9
-15
Llibertat!💛
Cadascú ja sap a quina entitat va
Xavier Pol, 29/01/2018 a les 19:21
+12
-8
Si algú no està d’acord amb el que faran aquestes entitats, es lliure de buscar alguna que no ho secundi, i que els seus abanderats pugin al balcó.
Tota entitat te una dimensió social, i fins i tot, mes o menys marcada, política. Així q cadascú sap com es l’entitat amb la que surt a les compres
No pujarem
Jas, 29/01/2018 a les 18:45
+11
-28
Totalment d’ acord

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.