GARRAF

NODE Garraf aposta per una estratègia industrial coordinada i conjunta

L'entitat ha presentat un estudi basat en un pla de promoció econòmica i màrqueting dels polígons industrials de la comarca

El Garraf adopta una posició estratègica i uns factors competitius que la fan cada vegada més atractiva

, Garraf | 10/01/2018 a les 17:47h
Arxivat a: Societat, NODE Garraf, PAEs, Pla d'Acció Estratègica, Pla de promoció econòmica i màrqueting, Estratègia industrial
Una de les conclusions de l'estudi és coordinar-se per posar les naus disponibles al mercat
NODE, l'Agència de Desenvolupament Econòmic del Garraf, ha presentat un estudi dut a terme per la consultoria del prestigiós Institut Cerdà en relació amb les àrees industrials de la comarca. Es tracta d'un pla de promoció econòmica i màrqueting dels polígons d'activitat empresarial del Garraf.

El document, realitzat de la mà de la Diputació de Barcelona i per encàrrec exprés de NODE Garraf,  analitza les singularitats dels Plans d'Acció Estratègica (PAEs) de la comarca per tal d'extreure'n les fortaleses i els imants amb els que estan dotades aquestes àrees d'activitat. A partir d'aquesta anàlisi previ, el pla de promoció determina les tàctiques de captació de noves empreses i alhora suggereix aspectes de dinamització dels polígons.

En el pla es pot reconèixer determinats dèficits i adversitats sobre les quals haurien d'actuar les respectives municipalitats si volen activar les parcel·les de sòl i sostre industrial disponible. Segons l'entitat, els inversors tenen diversitat d’opcions per triar emplaçaments alternatius en comarques veïnes.

Una de les conclusions de l'estudi és la necessitat de coordinar interessos i recursos per part dels ajuntaments del Garraf per establir les parcel·les i naus disponibles en un mercat en el qual la demanda cada vegada és més exigent. Des de NODE Garraf s'opta per una estratègia coordinada, a partir d’un pla d’industrialització comarcal i un model industrial consensuat pels ajuntaments. L’aposta per una nova indústria ha de ser compatible amb el conjunt de serveis que predomina en l’entorn més proper, com el turisme, comerç, cultura, salut i lleure. 

També us pot interessar

Gimnastes del CG Vilanova
01/01/1970
Bon paper de les vilanovines en una fase d'alta competitivitat | Èxits en les categories individuals i per equips
El president del Gremi d'Hostlaeria de Vilanova, Jaume Mart | S.C.
01/01/1970
El president del Gremi d’Hostaleria i Restauració de Vilanova i la Geltrú, que deixa el càrrec abans de l’estiu, presenta els actes del 40è aniversari de l’entitat
01/01/1970
L'animal es va albirar a 12 milles del municipi del Garraf i a uns 600 metres de profunditat | Es tracta d'un albirament poc habitual

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge drxiu d'una pedalada popular celebrada a Vilanova | AJT VNG
01/01/1970
L'equipament disposarà d'un edifici administratiu, amb espais de treball, magatzem, banys i un espai cobert al voltant de l'edificació | La pista asfaltada tindrà una llargada de 515 metres lineals
La llegenda del Peix Nicolau es va explicar a l'Espai Far | Espai Far
01/01/1970
Unes 1.700 persones van poder gaudir de l’ampli calendari d’activitats previst durant tot el cap de setmana | Les jornades han aglutinat diferents accions i programes a les Destinacions de Turisme Familiar
Doblet de Maria Còrdoba | Albert Esteve Salvany
01/01/1970
Les vilanovines endossen sis gols al Vila-sana | Després de dir adeu a Europa, les noies intentaran dificultar les opcions dissabte al Gijón